Första målningen

I går kväll var vi till stugan och målade öppna spisen en gång, på söndag blir det andra omgången. Det blir nog jätte fint och rent, ser ut så! Å så fick vi jättegod grillmat och drömtårta och Viktor fick komma ut på grönbete.

Emma är super på att blanda ut färgen...



...och Evis är bra på att fåna sig!


Måla, måla, måla spis å lite på golvet också!


Före och efter första målningen.


Viktor tycker att det är mycket kul att få vara hos lill mormor och lill morfar. det finns så mycket gott gräs där och massor av maskrosblad...mmm gott!!!


Detta ser lite roligt ut faktiskt...den har fått en kondom :-)


Kommentarer
Postat av: Jan E

Nu blir öppnaspisen precis så fin som mamma alltid önskat den sett ut från början.

Ni är SÅ duktiga.

PoK

2009-05-23 @ 19:23:21
Postat av: Svarten

Åh, jag blir alldeles sjuk av längtan när jag ser bilder från stugan. Jag kan riktigt höra hur regnet smattrar mot taket på sovloftet och minns hur skönt jag somnade in ZZZZzzzzz...



Och så himla kul att ni börjat blogga :-)

2009-05-24 @ 02:24:51
URL: http://svarten.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0