Kärleken

Det är konstigt. Jag, Evis, har aldrig tidigare haft så många fysiska problem som jag haft under de senaste två åren (och det säger mycket). Det senaste halvåret skulle kunna ha varit helt svart och det hade inte vart underligt om jag/vi mådde psykiskt dåligt vid den här laget. Men jag känner lycka, kärlek och värme, ingen kan vara så lycklig som jag är. Den fysiska hälsan är inte allt! Vad gör en obehaglig korsett, stora onda öppna sår och sjukhusbesök? Jag känner mig älskad, jag vet att vi kan klara allt tillsammans och jag är övertygad om att det är du som är den rätta. Fysiska sår läker och smärta går över eller så lär man sig att leva med den. Det är underligt att vi inte har grälat eller vart irriterad på varandra, det är nog vanligt när allt blir så påtagligt! Kärleken är starkare än allt, den övervinner allt!! Du är mitt liv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0