Torsdag och gottande i andras olycka.

Torsdag kväll, och vi, Evis och Emma slöar i soffan, Lyxfällan på TV surrar i bakgrunden och plötsligt känner sig ett simpelt kassabiträde och lågavlönad sjuksköterska rika som troll. Tänk vad andras olycka kan skapa välbehag i vardagen.

Tanken med denna blogg är att de som är nyfikna på hur vi har det och vill följa vår resa mot vårt stundande bröllop ska få något riktigt smaskigt att gotta sig i, precis som vi precis nu gottar oss i de slarviga paret på Lyxfällan.
   Självklart kommer vi väl inte kunna hålla oss att dela med oss av våra övriga intressen också såsom alla filmer vi plöjer igenom, alla lyckad och även ibland mindre lyckad mat vi åstadkommer, hur vår minst sagt amatörmässiga renovering av sommarstugan går och såklart även lite av Evis handarbeten.

Kommentarer
Postat av: margo

tjena brudar! va kul att ni bloggar, ska länka till er från min så jag kan läsa ofta!!!

KRAM

2009-04-04 @ 09:19:22
URL: http://minnelli.blogg.se/
Postat av: margo

tjena brudar! kul med blogg. Länkar till er från min så kan jag läsa ofta!

KRAM

2009-04-04 @ 09:25:05
URL: http://minnelli.blogg.se/
Postat av: margo

va fan blev de två för???

2009-04-04 @ 09:25:54
Postat av: Mia

Halloj! jag visst är det förunderligt med detta bloggfenomen :P men roligt framför allt. Kram på er :D

2009-04-04 @ 17:06:11
URL: http://stickatochsant.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0