Älskar dig!

                                             

Jag älskar dig mer än livet och skulle göra vad som helst för dig. Du är den som jag vill dela resten av mitt liv med och den som jag vill åldras tillsammans med. Det får mig att le och vara lycklig. Älskar att somna bredvid dig och vakna nära intill nästa morgon, älskar att se på dig när du inte ser, älskar dig innifrån och ut. Du är den vackraste människa som jag någonsin träffat och jag är så stolt över att få vara din. Älskar att höra din röst, våra sena samtal och våra blickar som säger mer än tusen ord. Dina kramar, kyssar och dina händer gör mig trygg, stygg och varm. Älskar dig på morgonen, dagen, kvällen och tiden där emellan. Det finns inte ord som beskriver det, finns inga ord som är stora nog...Jag älskar dig i dag, i morgon och för alltid <3
Jag älskar hur du älskar mig! Ditt sätt att se på mig, sättet du talar till mig och hur du rör vid mig...ja allt!
Min Emma, du gör mig hel! 

                                                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0